Need Help From A Pro
16 posts
• Page 1 of 1
Need Help From A Pro
Wrong Topic, Supposed 2 Be In ET Help Desk*
Plz Read This Carefully
Need Help From A Pro, Same Kernel32.dll Error.
If i connect 2 a server, i get the message:u have to close ET. if i click on details, it says there is a fault page in the module kernel32, i defragmented the pc, reinstalled ET twice and in another folder, and i reinstalled windows, and a scan says nothing wrong with the hardware, so i cant play ET for almost 1 month now, and im getting crazy, Plz dont post any shit or links to a site, i just need good help [if possible in Dutch]
Greetz,
Tukker
Plz Read This Carefully
Need Help From A Pro, Same Kernel32.dll Error.
If i connect 2 a server, i get the message:u have to close ET. if i click on details, it says there is a fault page in the module kernel32, i defragmented the pc, reinstalled ET twice and in another folder, and i reinstalled windows, and a scan says nothing wrong with the hardware, so i cant play ET for almost 1 month now, and im getting crazy, Plz dont post any shit or links to a site, i just need good help [if possible in Dutch]
Greetz,
Tukker
- warren-the-ape
ehm going dutch now (sorry for that )
Eey tukker, das een verrot probleem maar ffkes een kleine checklist;
- is je windows (xp neem ik aan) up to date? draai even de windows update.
- welke drivers voor je videokaart gebruik je? Download anders even de nieuwste drivers voor je kaart.
- probeer zoveel mogelijk programma's te sluiten voordat je ET opstart,
miss loopt een ander programma in de weg met ET.
- Ga eens naar configuratiescherm > Systeembeheer > Logboeken,
kijk dan onder 'toepassing' of 'systeem' of je daar wat meer info kunt terugvinden over die foutmelding.
Nog iets dat ik in een forum vond;
http://forum.xboxworld.nl/archive/index ... 45681.html
Check dus even of het wel om de goede kernel32 (met 1 L) gaat,
zelfs een verse windows installatie kan binnen 2 min een virus oplopen!
Eey tukker, das een verrot probleem maar ffkes een kleine checklist;
- is je windows (xp neem ik aan) up to date? draai even de windows update.
- welke drivers voor je videokaart gebruik je? Download anders even de nieuwste drivers voor je kaart.
- probeer zoveel mogelijk programma's te sluiten voordat je ET opstart,
miss loopt een ander programma in de weg met ET.
- Ga eens naar configuratiescherm > Systeembeheer > Logboeken,
kijk dan onder 'toepassing' of 'systeem' of je daar wat meer info kunt terugvinden over die foutmelding.
Nog iets dat ik in een forum vond;
http://forum.xboxworld.nl/archive/index ... 45681.html
Check dus even of het wel om de goede kernel32 (met 1 L) gaat,
zelfs een verse windows installatie kan binnen 2 min een virus oplopen!
"When the pin is pulled, Mr. Grenade is not our friend."
- koennieNL007
i am going to dutch to
op warren : als het een .exe bestand is dan is het een virus want kernell32.dll met 2 l's is een spyware programma en
is het een dll bestand dan kan het geen virus zijn
op tukker
zoals warren zij het is een naar probleem alles gaat door deze file en niet door explorer exe zoals iedereen denkt de droom van elk virus is dit bestand te infecteren
je kernell bestand is waarschijnlijk beschadigd
waarschijnlijk heb je wel goeie virus scanners anders kan het een trojan zijn maar als je online bent ga is naar deze computer en dan naar c: schijf en dan naar WINDOWS en dan map system32 zoek je bestand op en kopieer hem naar bureablad
als je geen illigale versie hebt van windows is het niet een virus maar zoals warren zegt probeer het te upgraden of je bestand repareren
of probeer dit programma eens
anders ik heb geen idee of mijn kernell32.dll bestand bij windows 98 zou werken ik heb namelijk xp
op warren : als het een .exe bestand is dan is het een virus want kernell32.dll met 2 l's is een spyware programma en
op tukker
zoals warren zij het is een naar probleem alles gaat door deze file en niet door explorer exe zoals iedereen denkt de droom van elk virus is dit bestand te infecteren
je kernell bestand is waarschijnlijk beschadigd
waarschijnlijk heb je wel goeie virus scanners anders kan het een trojan zijn maar als je online bent ga is naar deze computer en dan naar c: schijf en dan naar WINDOWS en dan map system32 zoek je bestand op en kopieer hem naar bureablad
als je geen illigale versie hebt van windows is het niet een virus maar zoals warren zegt probeer het te upgraden of je bestand repareren
of probeer dit programma eens
anders ik heb geen idee of mijn kernell32.dll bestand bij windows 98 zou werken ik heb namelijk xp
- warren-the-ape
koennieNL007 wrote:i am going to dutch to
ehm there are a lot of virusses that hide themselves in .dll files (ergo: infect them)
what u can do is download kernel32.dll
dll downloads
but be sure to safe a copy of your original kernel32.dll
And are you running windows 98?
Last edited by warren-the-ape on Sat Sep 16, 2006 20:27, edited 1 time in total.
- koennieNL007
antwoorden: kheb win 98se, en in de error staat et heeft een fout veroorzaakt met betrekking tot een foute pagina in de module KERNEL32.dll
dus geen .exe of kernell met dubbel l
tuk hacks me tukk post whit your own account
dus geen .exe of kernell met dubbel l
tuk hacks me tukk post whit your own account
- warren-the-ape
hehehe lolll
tukker download the file from this place
http://www.dll-downloads.com/hosts.asp?kernel32
(choose one of the mirrors)
Maar zorg dus dat je van je orginele kernel32.dll wel even een backup maakt!
tukker download the file from this place
http://www.dll-downloads.com/hosts.asp?kernel32
(choose one of the mirrors)
Maar zorg dus dat je van je orginele kernel32.dll wel even een backup maakt!
- koennieNL007
LOL ja klopt ook en het is beveiligd omdat je als je een bestand gebruikt kun je niks verwijderen probeer maar eens bij wolfenstein speel wolf in klei nscherem en ga naar je install map en probeer maar iets te verwijdere nkan niet
- warren-the-ape
tukker wrote:hoe moet ik hem dan vervangen ?
kun je de naam wijzigen? rename m dan naar kernel32.old
En kopieer vervolgens de nieuwe in dezelfde map.
Maargoed windows heeft deze dll nodig om te draaien, dus dat wordt wellicht moeilijk
Verder zou je het in de veilige modus kunnen proberen (tab F8 bij opstarten van je pc).
Als dat niet werkt moet je met een commandbox in de weer;
uitvoeren > typ cmd > ga naar je system32 folder (weet niet of je iets weet van dos commando's?)
Vervolgens zou je via deze weg die kernel32.dll (origneel) kunnen renamen.
Maarem die fouten kunnen verschillende oorzaken hebben;
- fout in bestand
- virus
- nieuwe hardware (conflict in IRQ adressen)
- vaak ook onstabiel/kapot werkgeheugen (zou je kunnen checken met memtest86)
- zelfs een te hete kast kan het veroorzaken
Kzal proberen, maar het is niet te hete kast, geen virus, en die memtest86 heb ik toevallig ook al gedaan......dus .....
Edit: We Hebben 2 pc's allebei emt win98, kan ik ook die kernel32.dll van die andere derop zetten, of moet ik hem downloaden?
want als je hem download, kan het ook een andere versie zijn, bijv voor een wnadere windows,,,,
Edit: We Hebben 2 pc's allebei emt win98, kan ik ook die kernel32.dll van die andere derop zetten, of moet ik hem downloaden?
want als je hem download, kan het ook een andere versie zijn, bijv voor een wnadere windows,,,,
- warren-the-ape
jeps dat zou idd makkelijker zijn om m van die andere pc af te halen,
of je haalt m van je windows installatie cd maar dan moet je weer gaan ploegen tussen .cab bestanden.
Dus even op een diskette gooien en t bestand vervangen
of je haalt m van je windows installatie cd maar dan moet je weer gaan ploegen tussen .cab bestanden.
Dus even op een diskette gooien en t bestand vervangen
16 posts
• Page 1 of 1
Return to PS Forum Archives - 2006