unban for any reason
11 posts
• Page 1 of 1
unban for any reason
hello,
I'd like to be unban your server because my little brother who is amused in my absence my pseudo is: jyabol
thanks
I'd like to be unban your server because my little brother who is amused in my absence my pseudo is: jyabol
thanks
jyabol wrote:bon toujours pas de réponse je t'es envoyé un message privé (pm) j'aimerais bien etre débani merci d'avance
Sry for spealng french but i have to
Je ne sais pas ou tu l as envoyé mais ce qui est sur c est que je ne l'ai pas reçu , pour l envoyer c est simple regarde sous ma fenetre et click sur PM.
Bref , je vais t envoyer moi même un message et on en parlera en privé. Pour le moment je ferme cette discussion ici.
Oui tu est debanni, mais s'il vous plait lire notre regles pour evider un autre ban: http://www.prime-squadron.com/modules/rulebook/
Au revoir dans le server.
Translation: Yes you are unbanend but please read our rules for dont getting another ban:
See you in the server.
Au revoir dans le server.
Translation: Yes you are unbanend but please read our rules for dont getting another ban:
See you in the server.
quoting deep:
henksmadje please read topic more carefully and other topics too where u reply, then u get the point and dont have to make stupid posts.
henksmadje please read topic more carefully and other topics too where u reply, then u get the point and dont have to make stupid posts.
11 posts
• Page 1 of 1
Return to PS Forum Archives - 2009